Op naar Sri Lanka! - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Sander Wielen - WaarBenJij.nu Op naar Sri Lanka! - Reisverslag uit Heeten, Nederland van Sander Wielen - WaarBenJij.nu

Op naar Sri Lanka!

Blijf op de hoogte en volg Sander

29 December 2013 | Nederland, Heeten

Beste volgers,

Morgenochtend (maandag 30 december) vertrek ik om 10.20 uur naar Sri Lanka vanaf Düsseldorf. Niet alleen was dit goedkoper dan Schiphol, maar ik hoop op deze manier ook nog ff m'n Duits te oefenen zo vlak voor ik weer alles in het Engels zal gaan doen. Ik heb toch niet voor niks zo'n cursus gedaan?!

Anyway, vandaag (zondag) heb ik nog even afscheid genomen van de familie en morgenochtend vroeg ga ik dan naar het vliegveld. M'n backpack is ingepakt (ik schat rond de 25 kg) en praktisch alles staat dus klaar om te vertrekken. Op deze blog kun je mijn belevenissen op het Lideke Wery Educational Institute en in Sri Lanka volgen.

Groeten,
Sander

  • 30 December 2013 - 00:56

    Eric Bosch:

    Ik wens je een hele goede reis en zorg dat je veel plezier daar hebt ook namens Christa

  • 30 December 2013 - 09:44

    Hans Van Etten:

    Heel veel plezier en succes daar Sander. Maak er een onvergetelijke ervaring van:)

  • 30 December 2013 - 10:36

    Louis:

    Sander, heel veel plezier daar en een goede reis gewenst! Ik ga je belevenissen digitaal volgen en ondertussen natuurlijk ook stikjaloers zijn :)

  • 30 December 2013 - 12:35

    Stephan Soet:

    Sander!

    Het was mooi om 16 december nog even wat bier met je te drinken en bij te praten over de afgelopen maanden! Nu staat er weer een half jaar aan avontuur voor de deur! Heb een goede reis, veel plezier met oud & nieuw en natuurlijk de start van deze mooie ervaring! Maak er een onvergetelijke tijd van!!

    We skypen ;)

  • 30 December 2013 - 12:35

    Harrie Janssen:

    Als je dit leest ben je waarschijnlijk al gearriveerd, dus goede reis wensen is dan als mosterd na..idd de reis. Hele leuke tijd gewenst in ieder geval daar en nog van harte proficiat met je afstuderen. Harrie, mede namens Yvonne

  • 01 Januari 2014 - 15:41

    Sander:

    Bedankt voor de leuke reacties! Ik ben inmiddels veilig aangekomen en heb mijn eerste dag bij het LWEI er op zitten. De reis was prima, de temperatuur bij aankomst natuurlijk nog beter ;) Een uitgebreider verslag komt snel.

    Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sander

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 37781

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 05 Juni 2014

Vrijwilligerswerk Sri Lanka

29 Juni 2011 - 24 December 2011

Uitwisseling Wellington, Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: